Tuesday, June 27, 2006

REPORTAZ : O xrhsths toy Paltalk Sakaflias1


To REPORTAZ ths HMERAS: O xrhsths toy Paltalk Sakaflias1

Ton k. Sakaflias1 ton vlepw sto paltalk ton teleftaio 1 me 1,5 xrono nomizw. Gnoristhkame klassika me kavgadaki opos me tous perissoterous users pou kserw (giati arage)
An thymamai kala eixe ferei ena anhpsoudi tou ton fotaki na tou vrei gynaika mesa sto paltalk (o synithis tropos na feroume gnostous mas sto programma "ela exei polles gynekes" "ela tha sou vrw nyfh" klp). Omos epeidh o fotakis anhlikos tote mpike se A room kai ton petaksa me bounce alla petaksa kai ton theio tou pou ton efere ki epemene naton ksanavalw sto room arxise o gnostos paltalkikos "polemos". Meta apo ekei apla mallwnoume gia na mallwnoume dioti os tora den vrhkame kapoio koino thema syzhthshs ektos apo to gegonos oti parakolouthoume arketa syxna ta tektenomena sta idia "dwmatia".
Lalistatos kai kafstikos opos tha deite ston parakatw dialogo. Xarakthristikos o tropos tou. Allwte mpainei fortsatos sta room ki allwte kathetai sth gwnia tou kai akouei. Krima pou den mporw na valw hxo sthn istoselida na akousete th xarakthristikh fwnh tou me deigmata apo thn topikh tou dialekto.

..... (afou phra thn adeia tou na tou parw synentefksi kai ta typika)
Sakaflias1: sarakatsianos ime
strawberry juice: sovara? vlaxos nomiza pos eisai
strawberry juice: ok
Sakaflias1: oxi den ime vlaxos
strawberry juice: ok
Sakaflias1: i vlaxi ine pano metsovo
strawberry juice: ok
Sakaflias1: kai merika xoria trikala
strawberry juice: esy sta trikala den eisai?
Sakaflias1: nai
strawberry juice: oraia
Sakaflias1: ime apo dexsia pros tin arta
strawberry juice: mias kai tha kanw reportaz me esena tora.. thelw na mou grapseis th gnomi sou gia to paltalk....
Sakaflias1: skata
strawberry juice: gnorises tipote axiologa atoma? se voithise katholou sth douleia sou?
Sakaflias1: milao vre me elada
Sakaflias1: me tin anipsiamou
strawberry juice: me syggeneis?
Sakaflias1: aderfes mou
strawberry juice: malista.. poly oraia
Sakaflias1: nai
strawberry juice: to programma afto sou to synesthsan oi syggeneis sou sthn ellada h esy tous to synesthses?
strawberry juice: eixes sxesh me thn texnologia twn ypologistwn pio prin?
Sakaflias1: i anipsiamou doulevi sta kompiouter
strawberry juice: malista poly oraia..
strawberry juice: ektos apo to paltalk vlepeis tipote allo pou na se endiaferei sto internet?
Sakaflias1: oxi
strawberry juice: efhmerides se hlektroniki morfh den diavazeis?
Sakaflias1: diavazo mia efimerida
strawberry juice: poses ores eisai sto internet meso oro th mera?
Sakaflias1: meta tin doulia
Sakaflias1: 3
Sakaflias1: 4
strawberry juice: malista. exeis enallaktikous tropous diaskedashs ekei pou eisai?
strawberry juice: den mou apanthses. mallon den katalaves thn erothsh.
Sakaflias1: ti
strawberry juice: vgaineis katholou eksw me tous filous sou
Sakaflias1: ligo
strawberry juice: kai an nai pos diaskedazete?
Sakaflias1: edo den exi tetia
strawberry juice: dhladh douleia-spiti-internet-ypnos?
strawberry juice: posa xronia leipeis apo thn ellada?
Sakaflias1: 27
strawberry juice: para polla ! Skeftesai na gyriseis ?
Sakaflias1: nai
Sakaflias1: extisa spitiu
strawberry juice: mallista. opos oloi pou pan na doulepsoun sto exoteriko. Ara otan tha epistrepseis sthn ellada tha ksekourasteis, h skopeveis na asxolhtheis me kati?
Sakaflias1: oxi vre
Sakaflias1: sta geramata
strawberry juice: e nai sosta...
strawberry juice: Efharistw gia th synentefksi. Edw an theleis na prostheseis kati os mynhma gia tous xrhstes tou paltalk.. h oti allo esy theleis
Sakaflias1: asto
Sakaflias1: ali fora
strawberry juice: ok .. kalo sou vrady kai kalh diaskedash




Efharistw ton k. Sakaflias1 gia tis fotografies pou mou edwse na kanw post sto blog mou kai gia tis apanthseis tou oi opoies htan safeis kai lakwnikotates.

Mporeite na afhnete ta sxolia sas h na tou kanete ki eseis tis dikes sas erwthseis kai na sas apantaei an fysika to thelisei ki o idios.

No comments:

Zoitsa the Gaian