Sunday, February 26, 2006

Γερμανός vs Eλληναρά


Οι διαφορές Γερμανού και Έλληνα κατα τη διαρκεια εργασίας:

Γερμανός : Σοβαρά ; Απίστευτο ! Εντυπωσιακό!
Ελληναράς : Πω , πω κουφάθηκα ρε πο**τη*!

Γερμανός : Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα.
Ελληναράς : Στα αρχ**ια μου !

Γερμανός : Μου αρέσουν οι προκλήσεις.
Ελληναράς : Γα** την τύχη μου! Κι άλλη στραβή!

Γερμανός : Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα.
Ελληναράς : Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπ***ά!

Γερμανός : Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας.
Ελληναράς : Να πάει να γα**θεί και να το κάνει μόνος του ο καρ**λης.

Γερμανός : Ναι, οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω.
Ελληναράς : Ωραία ! Και κερατάς και δαρμένος !

Γερμανός : Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Ελληναράς : Είναι εντελώς μαλ**ας !

Γερμανός : Με συγχωρείτε.
Ελληναράς : ΕΕ! Εσύ!

Γερμανός : Με συγχωρείτε, κύριε.
Ελληναράς : ΕΕ! Εσύ! Ναι, εσύ ρε μαλ**α!

Γερμανός : Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.
Ελληναράς : Είστε όλοι άχρηστοι!

Γερμανός : Λυπάμαι, αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω.
Ελληναράς : Δε γαμιέσαι λέω γω!

1 comment:

Anonymous said...

:D Πολύ καλό. Κι ύστερα βγαίνουμε και παίζουμε τους απογόνους των προγόνων μας.

Το θετικό σε όλη αυτή την γλωσσική εξέλιξη είναι που ο Μπαμπινιώτης θα χάσει κανα δράμι...

Zoitsa the Gaian