Wednesday, January 16, 2008

Έχω κολήσει....

Ξεκόλα ! λέω από μέσα μου. Τίποτε δεν κινείται.
Όλα γύρω μου τρέχουν. - Παπούτσια από πάνω μου βγείτε !
Η κιθάρα στη γωνία με παρακαλάει να την παίξω,
και απ το παράθυρο κοιτάζω μέρα-νύχτα το "έξω"...

Πονάει το σώμα μου, με το μυαλό σε διαμάχη
όχι θα πάω για ύπνο, - Μείνε ακόμα λίγο πρέπει να δώσεις μάχη!
Σήμερα άντεξα, 8 ώρες δουλειά κι άλλες 4 σ' άλλη
με τον καφέ και τα τσιγάρα χαπάκωσα τη ζάλη,

Ξεκόλα ! λέω και το βλέμα μου κοιτάει τριγύρω
τι να πιάσω τι να αφήσω, ας είχα και κανα γύρο..., (με τζατζίκι και κρεμμύδι και πατάτες)
με τσάι και μπισκότα ξεγελώ τη χαμένη ώρα
κάνοντας κάτι χωρίς λόγο, πρέπει να κάτσω τώρα...

Κάνω διάλλειμα από το διάλλειμα, τη διαλυμένη σκέψη, (να βάλω σε τάξη τις αυταπάτες)
- Οργάνωση μου λείπει; μπα τεμπέλα είμαι με μια λέξη...
Λίγες στιγμές με τη σκέψη μου τρομάζω
κι αν ξεκολήσω κι όλα τα λύσω μετά με πιον θα τα βάζω;

Διάλλειμα.... Ξεκόλα !!!

Λοιπόν βρήκα ένα φανταστικό παιχνίδι με πάρα πολύ όμορφη μουσική, ειδικά το φινάλε του

Η περιπέτεια για τους υπόλοιπους; ή η περιπλάνηση για την ανάπαυση;
Σας αφήνω να το απολαύσετε... και την κάνω για ύπνο ! χμ.. ίσως !

http://amanita-design.net/thequestfortherest/

No comments:

Zoitsa the Gaian